Smile for peace! It's already enough

Version française: « "Goddess Fever Unleashed (Blue)
« Smile for Peace! »
maude-n-art or Susan maude Buchser-Lochocki va exposer un de ses chef-d’œuvre à Zurich... chez AWCZ(American Women’s Club) le 2 Mars. Quelle serait une meilleure réaction face au fanatisme religieux que le sourire et surtout le sourire de femmes?!
Vernissage: 2 Mars, 18.30-21.00,
Adresse: AWCZ Gallery, Höschgasse 38, 8008 Zurich
www.n-art.ch"

Smie for peace!

"
Goddess Fever Unleashed (Blue)

maude-n-art oder Susan Maude Buchser-Lochocki wird am 2. März im AWCZ (American Women’s Club) eines ihrer Meisterwerke in Zürich ausstellen. Was gibt es besseres als Lächeln von Frauen, um den religiösen Fanatismus herauszufordern (What better reaction than women’s smiles to challenge religious fanaticism).

Vernissage: 2. März 18.30-21.00

Ort: AWCZ Gallery, Höschgasse 38, 8008 Zürich

www.n-art.ch"

1. maude-n-art (site web) 01/03/2018

Dear Mahdi,

I would like to Thank You for all the Peace Work you do. It is really important in today's world. Keep going and doing.

Best Wishes to you and your family,

maude-n-art

Mahdi Jahandar

Mahdi Jahandar Le 12/06/2019

Thank you, We appreciate your support. Hope for a world with less conflict and war!